poniedziałek, 5 sierpnia 2013

moccasins.


Mokasyny na stałe zagościły w garderobie nowoczesnego mężczyzny, to absolutny must have letniego look'u i chcącego modnie wyglądać mężczyzny. Samo obuwie wydaje się być proste i nieskomplikowane przy doborze do niego elementów, istnieje jednak kilka zasad którymi powinniśmy kierować dobierając ten rodzaj butów. 
Mokasyny narzucają nam pewien styl,  złotą zasadą jest oczywiście nie noszenie skarpet do mokasynów. Spotkałem się kiedyś z propozycją skarpet, ale osobiście nie jestem do tego przekonany. Ważne jest więc aby wybierać obuwie najlepszej jakości, aby stopa oddychała podczas letnich upałów.  Doświadczenie uczy aby unikać spodni o szerokiej, długiej nogawce. Najlepiej sprawdzają się spodnie 7\8 lub krótkie spodenki w kant. W tym przypadku podwinąłem spodnie do 7\8. 

Wybór koszuli również wydaje się oczywisty, choć nie wszystkie koszule dobrze wyglądają wciągnięte w spodnie.  Dobrym rozwiązaniem jest wybór koszuli w jednym kolorze lub w jeden, neutralny deseń. 

Pasek w tej stylizacji jest niezbędny, użyłem klasycznego, czarnego, garniturowego paska- który dopełnia całość, dzięki czemu nie ma wrażenia niedokończonej stylizacji.

Podwinięte rękawy podkreślają  letni  i bardziej koktajlowy charakter całości. Polecam także założenie zegarka, w tym przypadku wybrałem serię Pirle, Gino Rossi, zegarek jest typowo w stylu casual i pasuje do wielu codziennych outfit'ów. 







Za inspirację posłużyły mi zdjęcia z kampanii Kazar, kolekcja wiosenno- letnia na 2012 rok. Całość pod linkiem: http://menstream.pl/styl/galerie/wiosenno-letnia-meska-kolekcja-kazar-na-rok-2012-g420570.html




Zegarek: 
 



|Mokasyny, zegarek, pasek, okulary: sklep internetowy | Spodnie: New Yorker | Koszula: secondhand |


Bardzo dziękuję fotografowi Jackowi Szulc http://www.bsstudio.com.pl/ za zaangażowanie i realizację sesji !
 







1 komentarz:

  1. Ciekawa stylizacja. Oby więcej takich mężczyzn na naszych ulicach

    OdpowiedzUsuń