piątek, 9 sierpnia 2013

three colors.

Witam !
Dzisiejszy post będzie poświęcony stylizacji w której widoczna jest zasada 'trzech kolorów'. Nie jestem zwolennikiem łączenia ze sobą kolorów neonowych,  dlatego zdecydowałem się na jeden- w tym przypadku neonową zieleń (pomijam fakt żółtych sznurówek) w połączeniu z czernią i szarością.

Góra stylizacji to zielona, neonowa koszulka na ramiączkach z kolekcji Divided dla H&M, zdecydowanie zbyt prosta abym mógł ją użyć bez innego dodatku. Postanowiłem więc założyć na nią luźną, cienką bluzkę z kapturem, również z kolekcji Divided  dla H&M, można ją śmiało wykorzystywać na kilka sposobów, jest ona na tyle "plastyczna'', że łatwo kształtuje się z niej różne formy; z mniejszym lub większym dekoltem, z kapturem lub bez. Z doświadczenia wiem, że jest na tyle uniwersalna, że pasuje do wielu stylizacji i zawsze prezentuje się inaczej. Pamiętam, że pierwszy raz użyłem jej do jednej ze stylizacji na październikowej edycji fashion week'a w zupełnie innym, bardziej spokojnym wydaniu-  i również  świetnie się sprawdziła.

Spodnie- szare marmurki ze zwężoną nogawką, podwinięte do długości 7\8, znalezione w New Yorker za ok. 100 zł na wyprzedaży, użyłem ich do tej stylizacji ponieważ dobrze współgrają z butami, a nawet jeszcze bardziej je podkreślają, a o to właśnie chodziło. Buty kupiłem również w New Yorker za około 50 zł, jak za tę cenę są bardzo dobrej jakości  i z tego co wiem, zostały natychmiast wyprzedane :)

Okulary- mój ulubiony, tradycyjny model, choć w następnym poście pojawi się już inny. Zastanawiałem się jeszcze nad dobraniem do tej stylizacji torby, ale obawiam się, że mogłoby w efekcie okazać się za dużo, dlatego szybko z tego zrezygnowałem. 

Taki look ostatnio bardzo przypadł mi do gustu, choć klasyczne zestawy i koszula w roli głównej i tak pozostaną moim faworytem. 

Jak sądzicie- to odważna stylizacja czy raczej nie zwrócilibyście uwagi na tak ubranego faceta na ulicy? :) 

Pozdrawiam ! 









|okulary: sklep internetowy | podkoszulka i bluzka: divided for H&M|buty i spodnie: New Yorker| 

Sesja została wykonana przez Jacka Szulc  http://www.bsstudio.com.pl/. POLECAM !


1 komentarz: