czwartek, 15 sierpnia 2013

ilovemoustache.

Witam ! 

Długi weekend rozpoczęty, możemy więc sobie pozwolić na odrobinę luzu i wakacyjnego szaleństwa :) Postanowiłem więc wykorzystać ten fakt i zrobić amatorską mini sesję zdjęciową oraz podzielić się z Wami moim dzisiejszym look'iem. 

Z kurtki jeansowej 'wygrzebanej' w secondhandzie, uzyskałem po kilku modyfikacjach taki oto  bezrękawnik, przydały się zakupione na allegro ćwieki- praca żmudna,  ale opłacalna, jestem bardzo zadowolony z efektu.

Koszulka z jednookim lodem- New Yorker z bardzo wymownym napisem: 'life fast, die young', kolekcja sprzed dwóch lat, ale jakże aktualna na lato ! :)

Czapkę z motywem 'i love moustache' kupiłem w sklepie Tally Weijl- z założenia damska, ale ja traktuję ją jako unisex- niczego szczególnie damskiego w niej nie widzę, poza tym znajdowała się na pewnej znamienitej głowie, ale tylko wtajemniczeni wiedzą kogo mam na myśli...

Okulary- klasyczne aviatory w złotym odcieniu, kolekcja Divided for H&M. 

Zegarek- Jordan Kerr, zakupiony w sklepie internetowym , do dzisiaj sądziłem, że wykorzystam go jedynie do eleganckich stylizacji, ale zaryzykowałem i myślę, że w takim look'u też się sprawdza. 

Krótkie spodenki- jeansowe marmurki, Zara, kolekcja- lato 2013, tak jak w modzie damskiej, tak i w męskiej marmurki to absolutny must have tego sezonu- potwierdzam ! 

Buty- zakupione w tak bardzo uwielbianym przez celebrytów Centro, trafiłem na super okazję i kupiłem je za niską cenę, natomiast  żółte neonowe krótkie skarpetki są dostępne w H&M. 

Jestem ciekaw, co sądzicie o moim dzisiejszym look'u...? :)

Życzę miłego weekendu ! 

 Wojtek.














 |Czapka: Tally Weijl|Okulary: Divided for H&M| Koszulka: New Yorker| Bezrękawnik: hand made| zegarek: sklep internetowy| szorty: Zara| buty: Centro| skarpetki: H&M|





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz