niedziela, 28 lipca 2013


Tym razem chciałbym przedstawić moją kolejną stylizację. Połączenie marynarki i  jeansów to idealne rozwiązanie dla mężczyzn którzy nie zbyt dobrze czują się w typowo eleganckim wydaniu, ale wiadomo, że czasami wymaga tego od nas sytuacja.
W tym przypadku wybrałem bardziej dopasowane spodnie, z delikatnymi przetarciami, w ciemno szarym kolorze,  udało mi się je  nabyć w secondhandzie za wyjątkowo śmieszne pieniądze, tym bardziej, że miały jeszcze metkę. W celu podkreślenia wysokich, białych klasycznych trampek podwinąłem spodnie do długości 7\8.  Pod marynarkę założyłem zwykły biały t-shirt, chciałem stworzyć neutralne tło dla marynarki oraz zminimalizować ilość kolorów w całej stylizacji.



Na szczególną uwagę zasługuje torba. Została ona znaleziona przeze mnie na strychu,  nie wiem dokładnie ile lat tam leżała, ale domyślam się, że nie mało. Na suwaku jest widoczny jedynie napis: 'KANGUR' Łódź, a jak wiemy to firma z wieloletnim już stażem. Torba wymagała jedynie wyczyszczenia i nie ma nawet najmniejszych śladów upływu czasu, co świadczy o jakości wykonywanych wówczas produktów. Mam do niej bardzo duży sentyment, gdyż zdaję sobie sprawę, że zapewne przeżyła już wiele i jest o wiele starsza niż ja. Wykorzystywałem ją już do wielu stylizacji, za każdym razem świetnie wygląda i skupia dużą uwagę. Poza tym, jest bardzo praktyczna, pakowna i nie straszne jej są wszelkie ciężary :)








Zegarek- tradycyjnie, Gino Rossi z czarnym paskiem, w sportowym stylu.
Włosy zaczesane do tyłu, wpisały się w cały look i dodały bardziej eleganckiego charakteru całej stylizacji.

Perfumy które chciałbym szczerze polecić to L'Instant de Guerlain. Perfumy te zostały porównane do lodu i ognia, przechodzą ze skrajnie cytrusowych nut w ciężkie i zmysłowe. To kompozycja nowoczesna, ale zachowująca klasyczny i elegancki styl.
Cała stylizacja zamyka się w 200 zł, z czego marynarka kosztowała ok. 150 zł.

Dziękuję za uwagę. Miłej niedzieli :)

Fotografie wykonał Jacek Szulc,  http://www.bsstudio.com.pl/index.php/kontakt.html

Trampki: sklep internetowy, spodnie: secondhand, marynarka: C&A, t-shirt: H&M.

1 komentarz:

  1. fajny blog, dobrze napisany i cudne zdjęcia. Fajnie, że nie wszystko jest z tej "najwyższej półki" ... Sama chciałabym taką sesję :)))))

    OdpowiedzUsuń